Isporuka i povraćaj

Isporuka i povraćaj

/ Opšte informacije/ Isporuka i povraćaj

Priprema narudžbine

Narudžbine se šalju u roku od 24 radna sata posle primljene uplate. Trudimo se da pošaljemo narudžbine pristigle pre podne isti dan. Maksimalno vreme isporuke je 2-3 radna dana. Ukoliko narudžbina iz nekog razloga ne može biti poslata u predviđeno vreme, kontaktiraćermo Vas da objasnimo problem i damo precizan rok.

Isporuka

U Srbiji

Isporuka u Srbiji je preko kurirskih službi. Isporuka je danas za sutra, do 19h. Ukoliko je nophodno da primite narudžbinu do 12h, molimo Vas da precizirate prilikom naručivanja u polju „Napomene o narudžbini“ i mi ćemo poslati Vašu narudžbinu sa tom opcijom. Razliku za tu dodatnu uslugu ne plaćate.

GLS je vrlo pouzdana kurirska služba. Isporuka u Srbiji je besplatna za sve narudžbine vrednosti preko 5000 RSD. Za isporuke ispod 5000 RSD fiksna cena je 360 RSD sa PDV-om. .

Posle slanja paketa, dobićete preko imejla broj za praćenje statusa Vaše pošiljke preko servisa GLS-a.

Za proizvode koji su velikog formata i teški, kao što su kreveti, dušeci, ergonomične podloge i sl., isporuka se vrši našom službom ili specijalizovanom transportnom službom. Isporuka je besplatna na teritoriji grada Beograda. Za druge gradove, cena isporuke će zavisiti od lokacije gde se roba isporučuje i biće dogovorena pre isporuke.

U drugim zemljama u regionu

Možemo isporučiti naručenu robu u Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Republiku Srpsku, Crnu Goru, Severnu Makedoniju preko poštanske usluge PostExport. Kada ukucate adresu iz neke od ovih zemalja, sve cene će biti prikazane bez PDV-a. Platićete Vašu narudžbinu bez srpskog PDV-a i po prijemu pošiljke moraćete da platite PDV u zemlji u kojoj živite. Cena isporuke u ove zemlje je 5000 RSD za manje porudžbine. Molimo Vas da nas kontaktirate pre poručivanja da ne bi došlo do nekog nesporazuma.

Vreme isporuke može dosta varirati u zavisnosti od odredišne zemlje i vremena koje treba carinskim organima da obrade prateću dokumentaciju. Uobičajeno vreme transporta je od od 3 do 8 radnih dana. Zadržavanja paketa na carini mogu da potraju nekoliko dana.

Proizvodi velikog formata kao što su kreveti, dušeci i ergonomične podloge NE MOGU biti isporučeni van Srbije.

Ne bi trebalo biti drugih poreza koji se primjenjuju pored lokalnog PDV-a. Srbija ima preferencijalni carinski dogovor sa Evropskom Unijom i sa 3 druge zemlje koje nisu u EU. Mi dostavljamo komercijalnu fakturu sa dokumentacijom u kojoj se jasno navodi da su proizvodi koje isporučujemo srpskog porekla i da stoga imaju preferencijalno poreklo i oslobođeni su carine. Uprkos tome, imali smo negativno iskustvo s Hrvatskom i Severnom Makedonijom gde su carinski službenici primenili nepreferencijalnu carinsku tarifu na vrednost narudžbine. U slučaju Hrvatske, primenjena carinska stopa je 10%. Trudimo se da pružimo svu ispravnu dokumentaciju, ali ne kontrolišemo tumačenje carinskih službenika u odredišnoj zemlji. Molimo Vas da nas kontaktirate putem imejla na info@biodom.rs ili preko kontakt stranice ako imate pitanja vezanih za ovo.

Povraćaj – Refundacija i Zamena

U Srbiji

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima rok od 14 dana od preuzimanja robe da se predomisli i odustane od kupovine. Kupac mora vratiti naručenu robu NEKORIŠĆENU i u originalnom pakovanju. Formulari su raspoloživi ispod za refundiranje i zamenu. Odštampajte i popunite odgovarajući formular i stavite ga u paket zajedno sa vraćenom robom. Niste u obavezi da napišete razlog odustanka u slučaju kada želite refundaciju. Troškove slanja robe nazad snosi kupac.

U slučaju refundacije, povraćaj novca zavisiće od načina na koji je roba plaćena:
– karticom : povraćaj novca će biti na istu karticu kojom je kupac platio robu
– otkupom kuriru: povraćaj novca će biti bankovnim prenosom na tekući račun kupca
– bankovnim prenosom: povraćaj novca će biti takođe urađen bankovnim prenosom.

U slučaju zamene, Ecovolve će poslati artikal u zamenu u roku od 7 radnih dana od dana prijema vraćenog artikla.

U susednim zemljama

Uzimajući u obzir cenu transporta, komplikaciju procedure izvoza u odredišnu zemlju i činjenice da bi povraćaj uključivao istu porceduru pri slanju robe nazad, mi nažalost ne možemo obrađivati povraćaj robe iz inostranstva.